Instagram uvodi još više reklama

Meta je zabeležila pad zarade tokom drugog tromesečja, a kako bi prevazišla ove probleme kompanija planira da izvuče što više može iz Instagrama.
Instagram uvodi još više reklama
Foto: Pixabay
Zbog toga je u planu da se ubace reklame u još više delova popularne aplikacije, a ovo se posebno odnosi na Explore feed, kao i izvore objava sa korisničkih profila.
Brendovi sada mogu da prikazuju reklame u Explore feedu, dok su profilne feed reklame još uvek test fazi. Kompanija će takođe nekim kreatorima ponuditi šansu za deo zarade od reklama koje se prikazuju na njihovim profilnim feedovima.
Meta je najavila i neke druge poteze koji će biti implementirani u kompanijinu strategiju reklamiranja. Neki od njih će uticati i na Instagram.
 
Tako će kompanija isprobati reklame u formi uvećane realnosti i za feed i za Stories. Eksperimentiše se i sa novim formatima reklama za Facebook i Instagram Reels.
 
Trenutno, deluje da Meta ne razmišlja o tome da neki ljudi uopšte ne žele da vide reklame. Kompanija je čak veoma brzo nedavno preduzela akcije da se ukloni nezvanični Instagram klijent, koji nije prikazivao reklame korisnicima.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija