Poznato je da je u poslednje vreme Facebook u velikim problemima, što možemo videti po padu broja korisnika, ali i situaciji na berzi na kojoj su izgubili stotine milijardi dolara ove godine. U jednom nedavnom intervjuu, Mark Zakerberg je objasnio u čemu bi mogao biti uzrok tih problema i priznao je svoju grešku u vezi sa strategijom kompanije.
Pre nekoliko godina, naime, Zakerberg je bio uveren da korisnici žele da Facebook postane što ličnija platforma, odnosno da se na njihovim feedovima pojavljuje sadržaj koji objavljuju njihovi prijatelji i rodbina. Danas je očigledno, što je i sam priznao, da je to bilo u potpunosti pogrešno razmišljanje.
Pokazalo se da korisnici žele najbolji i najkvalitetniji sadržaj i da nije važno ko objavljuje taj sadržaj. To su na vreme prepoznali u TikToku, zbog čega je popularnost ove mreže u konstantnom porastu, dok korisnici polako napuštaju Facebook.
Iako je Meta na Instagramu pokušala da promeni algoritam kako bi bio sličniji TikToku, korisnici nisu bili oduševljeni jer ne žele da ta mreža postane samo kopija TikToka.
Zakerberg ističe da se na početku TikTok nije uklopio u njegov "obrazac društvenih stvari" i više se činilo da je to kraća verzija Youtubea. Danas kaže da je važno da i Meta napravi algoritam koji će korisnicima preporučivati različit zabavni sadržaj, ali za razliku od TikToka, ne želi da se fokusira samo na video zapise, već i na fotografije i tekstualni sadržaj.
"Ponekad želim da gledam samo video zapise, ali često samo želim najbolje stvari", objasnio je u intervjuu za Stratechery.
Komentari 4
@ilija
superman
Jedva čekam da to proradi, pa da se svi koji izaberu da sede u nekom sobičku a budu na jahti od milion evra, da se sklone sa ulica, lepo će se izfiltrirati "normalan" i "nenormalan" svet, svako će imati svoje mesto, neko na pravoj livadi sa pravim prijateljima, neku na virtualnoj livadi sa virtualnim prijateljima, i svima dobro.
HM
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar