Kada stigne email od kompanije koja je verifikovala svoj identitet, korisnik će u svom inboxu videti plavu kvačicu pored njenog imena.
Ova kvačica je deo Googleove najnovije implementacije tehnologije Message Identification (BIMI).
Google je počeo da testira BIMI u Gmailu još 2020. godine, u početku je omogućio brendovima koji su uključeni u BIMI da dodaju autentifikacione logotipe u svoje emailove, ali je plava kvačica možda očigledniji pokazatelj da je pošiljalac legitiman.
Kada korisnik pređe mišem preko plave kvačice u Gmailu, videće pop-up s porukom "The sender of this email has verified that they own (domen s kog je poslat) and the logo in the profile image". Pop-up uključuje i link koji usmerava korisnika na stranicu s više informacija.
"Snažna autentifikacija emaila pomaže korisnicima i email sigurnosnim sistemima da identifikuju i zaustave spam, a takođe omogućava pošiljaocima da iskoriste poverenje u svoj brend. Ovo povećava poverenje u izvore emaila i daje primaocima imerzivno iskustvo kreirajući bolji email ekosistem za sve", saopšteno je.
Za razliku od Twittera, čini se da Google neće iskoristiti plave kvačice za ostvarenje većeg prihoda.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar