"Dobro došli u Threads", napisao je Zakerberg u svojoj prvoj objavi na aplikaciji, zajedno s emodžijem vatre. Rekao je da je aplikacija zabeležila pet miliona prijava u prva četiri sata postojanja.
Slično kao i Twitter, aplikacija sadrži kratke tekstualne objave koje korisnici mogu da lajkuju, podele i na njih odgovare. Postovi mogu biti dugi do 500 znakova i da uključuju linkove, fotografije i snimke u trajanju do pet minuta, prema postu na blogu Meta.
Dostupan je u više od 100 zemalja u Apple App i Google Play prodavnicama.
Analitičari kažu da bi glavna prednost nove aplikacije mogla biti povezanost Threadsa s Instagramom i njegovom bazom korisnika i reklamnim mehanizmom. To bi moglo smanjiti prihode od oglašavanja Twitteru u vreme kada novo rukovodstvo te kompanije pokušava da oživi njen posrnuli posao.
Iako je Threads pokrenut kao samostalna aplikacija, korisnici se mogu prijaviti pomoću korisničkog imena i šifre za Instagram i pratiti iste račune, što ga potencijalno čini jednostavnim dodatkom postojećim navikama za više od dve milijarde aktivnih korisnika Instagrama mesečno.
Deonice Mete su u sredu porasle za tri odsto pre lansiranja Threadsa nadmašivši dobitke konkurentskih tehnoloških kompanija, dok je šire tržište palo.
Komentari 1
noname
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar