Spotify testira sistem hitnih upozorenja u Švedskoj u slučaju nesreća

Platforma Spotify testira sistem hitnih upozorenja na svom domaćem tržištu u Švedskoj, konkretno na događaje kao što su "nesreće, ozbiljni događaji ili prekidi važnih usluga".
Spotify testira sistem hitnih upozorenja u Švedskoj u slučaju nesreća
Foto: Pixabay
Spotify ovim potezom ulazi na teritoriju kompanije Meta koja već deset godina nudi korisnicima da na platformama kao što je Fejsbuk označe da su bezbedni u slučaju velikih katastrofa, prenosi portal TechCrunch.
 
Google takođe obaveštava korisnike o vanrednim situacijama kao što su zemljotresi ili druge prirodne nepogode.
"U firmi Spotify rutinski sprovodimo brojne testove u nastojanju da poboljšamo naše korisničko iskustvo. Neki od tih testova na kraju utiru put do širem korisničkom iskustvu, dok većina služi samo u procesu učenja", izjavio je predstavnik švedske kompanije za audio striming.
 
Spotify je ranije objavio na svojoj veb stranici da je njegov prihod u prvom kvartalu 2024. porastao 20 odsto međugodišnje na 3,6 milijardi evra.
Broj pretplatnika servisa Spotify je porastao 14 odsto međugodišnje na 239 miliona, a broj korisnika koji su aktivni na mesečnom nivou 19 odsto međugodišnje na 615 miliona.
 
Rezulatati firme Spotifaj za drugi kvartal 2024. biće objavljeni 23. jula.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija