Na Marsu otkrivena tečna voda

Naučnici su otkrili rezervoar tečne vode na Marsu - duboko u stenovitoj spoljašnjoj kori planete, javlja BBC.
Na Marsu otkrivena tečna voda
Ovo otkriće dolazi iz nove analize podataka s NASA-ine sonde Mars InSight, koja je sletela na Crvenu planetu 2018. godine. Sonda je nosila seizmograf koji je zabeležio četvorogodišnje vibracije - zemljotrese iz dubine Marsa.
Analizom tih potresa - tačno kako se planeta kreće - otkrili su "seizmičke signale" tečne vode. Iako postoji zamrznuta voda na polovima Marsa i dokazi pare u atmosferi, ovo je prvi put da je tečna voda pronađena na planeti.
Nalazi su objavljeni u stručnom časopisu "Proceedings of the National Academy of Sciences".

Teme

Mars
  • živorad

23.08.2024 21:28
    srbija malo pati kakvu ljudi koji je naseljavaju. svakoga mrimo zavidni smo veliki neradnici i još mnogo toga u minusu. ja sam poprilično davno rođen ali ovo kako se radi vodi u propast. sigurno će nam se olupati o glavu. svi bi hteli što više za sebe ali ne radi im se. nemamo više porodice koje bi se poštovale. veliko na se zlo sprema.
  • Gorki

14.08.2024 08:21
    Nije sve izgubljeno, znači biće vode i kad budemo izgledali kao Mars.
  • Neobavešteni Voja

13.08.2024 12:11
    Nikad je nebi pronašli, da im nije javio ovaj naš najpametniji, najbolji student, najveći donator, najveći orator i najveći serator.
    Hvala u ime prvih Srba koji će se naseliti na Marsu.