Fišing napadi su vrsta internet prevare u kojima se potencijalne žrtve "pecaju" s ciljem krađe indentiteta ili podataka, a sajber kriminalci fokusiraju se u velikoj meri i na kredencijale i podatke drugih brendova, pri čemu se broj napada u ovoj godini povećao gotovo 1,5 puta u odnosu na prethodnu.
Među analiziranim brendovima, sajber kriminalci su najviše ciljali usluge kompanije Google u svojim pokušajima krađe korisničkih imena i lozinke, saopštila je kompanija Kaspersky.
Nakon Google-a, bilo je oko 3,7 miliona pokušaja krađe podataka korisnika Facebook-a, dok je Amazon treći sa približno tri miliona pokušaja.
Kompanije Microsoft i DHL zauzele su četvrto i peto mesto sa 2,8 miliona i 2,6 miliona pokušaja.
Kompanije PayPal, Mastercard, Apple, Netflix i Instagram našle su se među 10 najčešće ciljanih brendova tokom 2024. godine.
Stručnjaci rast napada pripisuju povećanju prevarantskih aktivnosti, a ne smanjenju pažnje korisnika, jer, kako se dodaje, sajber kriminalci postaju sve agresivniji u potrazi za podacima i novcem korisnika.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar