Britanska aviokompanija "Britiš ervejz" saopštila je danas da je izvršen hakerski upad u određene podatke njihovih redovnih putnika i da su njihovi računi zamrznuti do rešenja problema.
Aviokompanija ističe da nisu kompromitovani lični podaci, ali su korisnici upozoreni da privremeno neće moći koristiti popust na osnovu pređenih kilometara.
Prema navodima kompanije, problem obuhvata samo mali deo od više miliona putnika. Kompanija navodi da se očekuje da će sistem biti normalizovan u narednih nekoliko dana.
"Britiš ervejz primetio je neovlašćenu aktivnost sa računima naših češćih korisnika, koji su članovi ekskluzivnog kluba. Želimo da uverimo naše korisnike da nije bilo pristupa ličnim podacima, uključujući prošle odlaske ili detalje o kreditnim karticama", naglašava se u saopštenju.
Hakeri su upad izvršili putem "automatskog procesa", koristeći informaciju dobijenu na internetu da bi pokušali da pristupe određenim računima.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar