Nemačke železnice u štrajku
Ministar privrede i vicekancelar Zigmar Gabrijel ozbiljno je danas upozorio na posledice štrajka po nemačku privredu i zahtevao razumno ponašanje. Gabrijel je za tabloid "Bild" rekao da će ovaj štrajk teško pogoditi putnike, ali takođe i "Dojče ban" i celokupnu nemačku privredu i zahtevao ozbiljne pregovore, umesto paralisanja Nemačke.
Slično je reagovao i ministar saobraćaja Aleksander Dobrint, ocenivši da je štrajk dostigao granicu razumevanja kod građana. Sindikat mašinovodja postaje rizik za nemačku privredu, upozorio je zamenik šefa poslaničkog kluba nemačkih demohrišćana u Bundestagu Mihael Fuks i rekao da su igre za moć jednog sindikata postale, jednostavno, nepodnošljive.
Savez nemačkih službenika, čiji je član sindikat mašinovoća, pozvao je na postozanje dogovora u pregovorima o tarifi, ali i uvođenje arbitra, ukoliko ovaj štrajk ne bude vodio ka rezultatu u pregovorima. Nemačke mašinovođe, zaposlene u državnoj železnici "Dojče ban" počinju danas u 15 sati u teretnom saobraćaju štrajk, a sutra u dva sata u putničkom saobraćaju koji će trajati do 10. maja.
Sindikat železničara GDL s upravom železnice vodi dugotrajne pregovore koji su fokusirani na zarade, ali i na radno vreme. Prošlog meseca njihov trajk trajao je svega 43 sata, što je dovelo do otkazivanja dve trećine železnickog saobraćaja. "Dojče ban", koji zaposlsjlava oko 300 000 ljudi, dnevno preveze 5,5 miliona putnika, ukazuju mediji koji objavljuju internet stranice i telefonske brojeve na kojima putnici mogu da se informišu u uslovima putovanja u vreme štrajka, osmog po redu u poslednjih 10 meseci.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar