Epl od Gugla preuzeo titulu najvrednijeg brenda
Vrednost brenda Epl skočila je 67 odsto na godišnjem nivou, dostigavši 247 milijardi dolara, dok je vrednost Gugla porasla devet odsto na 173, 7 milijardi dolara, navodi se u informaciji WPP i "Milvord Brauna". Treći na listi najvrednijih brendova je Majkrosoft, težak 115 milijardi dolara, 28 odsto više nego prošle godine.
Iako se Eplov sat (Apple watch) pokazao kao izuzetno popularan, uspeh poslednje serije telefona "ajfon6" glavni je pokretač jačanja brenda Epl.
Među prvih 10 najvrednijih brendova u svetu su i IBM, Viza, AT&T, Verajzon, Koka-kola, "Mekdonalds" i Marlboro. Na listi najvrednijih evropskih brendova vodeće mesto i ove godine zauzima SAP, čija je vrednost porasla pet odsto, na 38,2 milijarde dolara, a sledi Dojče Telekom, vredan 33,8 milijardi dolara, ili 18 odsto više nego prošle godine. Preostali evropski brendovi na listi su "Luj Viton", BMW, Loreal, Zara, Mercedes, Movistar, Erme i Orandž.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar