Azija dominantna po luksuznoj robi
U Evropi kineske kuće luksuznih proizvoda Lao Feng Sjang, Luk Fuk Holding, Čoau Sang Holdings ili Ćau Tai Fuk su gotovo nepoznate iako one prete da postanu vodeće po zaradu na svetskom tržištu bogataša. Pet kineskih kuća ušlo je među sto vodećih svetskih kompanija luksuzne robe, na osnovu podataka konsultantske kuće Dilojt (Diloitte), što jasno pokazuje evoluciju ovog tržišta. U studiji se navodi da je u toku konstantan porast luksuznih azijskih preduzeća na čelu sa najvećim lancem prodavnica nakita Čou Tai Fuk u svetu, koji se trenutno nalazi na četvrom mestu, posle Luksotika, Svoča ili Keringa.
Ova hongoška kompanija koju nazivaju azijskim Tifanijem, ostvarila je tokom 2013. prodaju u vrednosti od 9,9 milijardi dolara, što je rast od 35 odsto u odnosu na prethodnu. Ova kuća ušla je u prvih deset kompanija luksuzne robe sa najvećom zaradom koja predstavlja 48,9 odsto ukupnog profita koji je ostvarilo prvih sto vodećih kuća u svetu.
Još jedna kineska kuća za prodaju nakita Lao Feng Sijang našla se na 16. mestu ove liste, a trenutno je prisutna u i SAD i u Kanadi, dok Luk Fuk Holding svoje proizvode plasira i u Australiji. Ove kineske kuće iako još uvek nisu poznate u Evropi, veoma su popularne na azijskom kontinentu, a polako ali sigurno počinju da se šire i po ostalim kontinentima.
Kineske kuće luksuzne robe zabeležile su najubedljiviji rast u prodaji tokom 2013. na globalnom nivou koji je u proseku iznosio 33,4 odsto.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar