Podaci pretrage na Guglu pokazuju da je broj pretraživanja “kako da glasam“ u periodu od 1. oktobra do 1. novembra porastao za neverovatnih 233 odsto u odnosu na izbore 2012. godine.
Kako piše “Bazfid“, birači takođe pretražuju i na kojim mestima mogu da glasaju (što se posebno odnosi na građane Floride, Ohaja, Severne Karoline i Pensilvanije).
Što se tiče "YJutjuba“, ljudi su potrošili više od 20 miliona sati gledajući predsedničke debate uživo, a od sredine jula do sredine oktobra potrošili su 4,8 miliona sati (545 godina) gledajući snimke predsedničkih kandidata na Fejsbuku.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar