Komitet sastavljen od nastavnika i profesora univerziteta predložio je tom odboru da se iz srednjoškolskih udžbenika za biologiju izbaci nekoliko pasusa u kojima se, pored teorije evolucije, govori o drugim mogućim objašnjenima za nastanak čoveka. Komitet smatra da se na učenje tih davno osporenih teorija gubi previše vremena i da pored toga učenike ostavljaju u nedoumici da li je viša sila (Bog) stvorila univerzum (kreacionizam).
Odbor koji odlučuje šta će pet miliona teksaških đaka učiti u školama, tokom ove nedelje će preliminarno glasati da li da promeni gradivo koje je deo nastavnog plana i programa od 2009. godine, da bi konačnu odluku o izbacivanju pasusa doneo u aprilu.
Naučnici tvrde da ovi pasusi dozvoljavaju uplitanje religije u nauku, dok pristalice kreacionizma tvrde da ponuđene alternativne teorije razvijaju kritičko razmišljanje.
Nastavnici smatraju da nema potrebe da se učenicima nude sva moguća objašnjenja, s obzirom da su anti-evolucione teorije odavno naučno osporene i da su bile zasnovane na "pseudo nauci".
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar