Međutim, takav potez naišao je na protivljenje šefa regionalne saobraćajne uprave, koji tvrdi da će taj potez pogoditi poreske obveznike.
Socijalista Idalgo najavila je ovaj plan u okviru studije izvodljivosti o besplatnom prevozu na teritoriji grada. Ona je listu "Eho" rekla da želi da razmotri ovo pitanje uoči lokalnih izbora 2020. godine.
Po njenim rečima, svi veliki svetski gradovi pokušavaju da razviju čist saobraćaj i pojačaju kvalitet vazduha smanjenjem broj automobila na putevima, što pretpostavlja da javni prevoz bude atraktivniji.
"U cilju poboljšanja javnog saobraćaja, mi ne treba samo da ga učinimo ekstenzivnijim, redovnijim i udobnijim, već i da promenimo sistem naplate i cene", rekla je ona u saopštenju.
Međutim, konzervativna političarka Valeri Pekres, šef regiona Il de Frans oko Pariza i predsednik regionalne saobraćajne uprave (IDFM), odbacila je predlog Idalgove, rekavši da, ako putnici ne budu plaćali, to će morati da plate poreski obveznici.
"Naš prioritet danas je modernizacija saobraćaja. Prihod od prodaje karata godišnje je tri milijarde evra, nama je potreban taj novac", rekla je Pekresova "Radiju Klasik".
Ona je dodala da bi bilo nepošteno da Parižani imaju besplatan javni prevoz, ali ne i ljudi koji žive u predgrađima.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar