Kompanija navodi da je o tome obaveštena policija i poziva klijente da kontaktiraju svoje banke ili provajdere kreditnih kartica.
U saopštenju se navodi da ukradeni podaci nisu sadržali detalje o putovanjima ili pasošima, te da su lični i finansijski podaci kupaca koji su izvršili rezervacije putem veb sajta "ba.com" i aplikacije avio-kompanije kompromitovani u periodu od 21. avgusta 2018. do 5. septembra 2018. godine.
"Upad u sistem je rešen i naš sajt funkcioniše normalno. Britiš ervejz komunicira sa ugroženim kupcima i savetujemo sve klijente koji smatraju da su možda bili žrtve u ovom incidentu da kontaktiraju svoje banke ili provajdere kreditnih kartica i da postupe po savetima koje im preporuče", piše u saopštenju.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar