Izgradnja superbrze linije trajala je više od osam godina i koštala 10,7 milijardi dolara. Ovaj novi sistem napravljen je tako da će na dnevnom nivou moći da prevozi 80.100 putnika od finansijskog centra Azije koji broji sedam miliona ljudi, do središta proizvodnje, provincije Guangdong.
Kako prenosi AP, trasa voza od Hongkonga (Vest Kovlun) do Futijana duga je 26 kilometara, i kako ističu ljudi iz korporacije MTR, vožnja traje 14 minuta. Nekada je putovanje između ta dva grada trajalo četiri puta duže.
Za putovanje od Honkonga do Guangdžou Sauta vozu u obliku metka biće potrebno 47 minuta (142 km), a do Šendžen Norta 19 minuta.
Preko ove linije putnici će biti povezani s 25.000 kilometara dugom kineskom mrežom brze železnice koja saobraća na 44 destinacije, među kojima su Šangaj, Peking i zapadni grad Sijan.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 7
@gari
Ostavi te price sebi za laku noc. Ako nista drugo mozemo da se bar podsmevamo, jesmo budale sto to trpimo, ali ne znaci da smo bas tolike budale da moze svaki gari da nas ubedjuje da je ovde sve super, a ceo svet koji napreduje su budale.
Kali
kazi ,,ladja,,
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar