Na kraju noćnog sastanka u Berlinu, zvaničnici konzervativaca i socijaldemokrata su objavili "koncept za čist vazduh i obezbeđivanje kretanja kroz gradove". Detalji će biti predstavljeni danas.
Političari i autoindustrija mesec dana su pokušavali da pronađu kompromis oko organizovanja skupog osavremenjivanja vozila s dizel motorima, tehnologije izmišljene u Nemačkoj. Račun bi mogao biti prilično veliki za proizvođače automobila, koji su varanjem na testovima zagađenja izazvali krizu. "Autoindustrija je izazvala problem, ona treba i da plati", rekla je juče ministarka za životnu sredinu Svenja Šulce iz SPD.
Vlada na raspolaganju ima tri tehničke mogućnosti koje mogu i da se kombinuju: zamena delova na automobilima, olakšice prilikom zamene najstarijih dizelaša i neprestana nadogradnja softvera za kontrolu emisije gasova.
Probleme vladi je stvorilo i to što je više nemačkih sudova zapretilo zabranom najštetnijih dizelaša u desetinama najzagadjenijih gradova. I sama mogućnost uvođenja tih zabrana je ubrzala pad prodaje dizel vozila. Njihov udeo na tržištu je opao s 48 odsto 2015. na oko 39 odsto u 2017.
Ministar saobraćaja Andreas Šojer je rekao da vlada želi da izbegne zabrane saobraćanja.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
Veljko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar