U procesu, koji je u ime stotina hiljada vlasnika dizel vozila pokrenuo Savez organizacija nemačkih potrošača, primenjuju se prošle godine usvojena pravila koja omogućavaju podnošenje kolektivne tužbe.
Novi sistem je uveden delom i zbog skandala u vezi s Folksvagenovim korišćenjem softvera za isključivanje kontrole emisije gasove tokom vožnje, a ta kontrola se uključuje samo kada su vozila na testiranju, što je otkriveno 2015. godine. Sud u Braunšvajgu proglasio je danas tužbu dozvoljenom, javila je agencija DPA, ali je nagovestila da će tužioci imati puno posla kako bi dokazali tvrdnje. Sudija Mihael Nef je sugerisao da bi dve strane trebalo da razmotre dogovor o poravnanju koje je "moguće, mada veoma teško".
Nef je rekao da će sud morati da odluči da li su vlasnici vozila pretrpeli štetu od samog softvera za varanje ili od kasnije uvedenih zabrana vožnje starijih dizel automobila u nekim oblastima. On je naveo da je u većini slučajeva nastavljeno korišćenje automobila.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 2
.
kuzze
Kud sam ovo i pročitao sada, a pre noćnog odmora?
će se ojedem načisto
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar