To pokazuju podaci s tržišta u trenutku dok je čitava Španija u izolaciji od 15. marta.
Špancu su kupili 80 odsto više piva i 60 odsto više vina u protekloj nedelji u odnosu na nedelju ranije, pokazuje izveštaj Inforetaila. Masline su, čini se, čak i popularnije i njihova je prodaja skočila za 94 odsto.
Čips, čokolada, sladoled i inćuni takođe nestaju s polica i njihova je prodaja povećana od 76 do 87 odsto.
Španci koji se inače druže u kafićima, barovima i drugim prostorima na otvorenom, sad su napravili sopstvene kućne barove, piše španski dnevni list "El Pais".
Psiholog Olga Kastanjer te promene pripisuje teskobi izazvanoj epidemijom virusa i novim ograničenjima kretanja.
"Kad ste pod stresom, u takvoj situaciji telo žudi za šećerima i masnoćama", kaže Kstanjer za "El Pais".
Priznaje da se sastaje s prijateljima preko Skajpa kako bi popili pivo.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar