Vlada je odobrila nacrt zakona kojim bi se uvelo ograničenje od tri minuta, kao i pravo potrošača da im se obrati osoba, a ne automat, objavio je ministar za prava potrošača Alberto Garzon.
"Beskonačno čekanje koje stvara frustracije se završava", rekao je na konferenciji za medije.
Komunalne i uslužne kompanije moraće da odgovore na žalbe klijenata u roku od dva sata, dodao je ministar.
Kompanije će morati da informišu o incidentima u vezi sa svojim uslugama na besplatnoj telefonskoj liniji koja će raditi celu godinu, 24 sata dnevno, i neće smeti da usmeravaju pozive na linije koje nisu besplatne.
Onima koji budu kršili zakon preti kazna od 150 i 10.000 evra, a ona može da naraste i do 100.000 ako problem utiče na potrošače iz ugroženih grupa ili ako se kašnjenja ponavljaju, stoji u nacrtu zakona.
Komentari 2
Nenad
đorđe
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar