"Sake Viva" naziv je kampanje, koju vodi Nacionalna poreska agencija (NTA) i u kojoj se traži od onih između 20 i 39 godina da daju predloge koji bi pomogli da se revitalizuje popularnost alkoholnih pića, koja su pala u nemilost zbog promena načina života tokom pandemije koronavirusa.
Konkurs, koji traje do 9. septembra, poziva na "nove proizvode i dizajne", kao i na načine za promovisanje pijenja kod kuće.
Učesnici se, takođe, podstiču da istraže metode prodaje koristeći metaverzum, navodi lokalni sajt jiji.com.
NTA je saopštila da je potrošnja alkohola u Japanu pala sa prosečnih 100 litara po osobi godišnje koliko je iznosila 1995. godine na 75 litara u 2020.
Smanjenje prodaje alkohola pogodilo je japanski budžet i produbilo budžetski deficit.
Takse na alkohol činile su 1,7 odsto japanskih poreskih prihoda u 2020. godini, tri odsto u 2011. i pet odsto u 1980.
Ukupan prihod od poreza na alkohol u fiskalnoj 2020. godini pao je za više od 110 milijardi jena. To je najveći pad prihoda od poreza na alkohol za 31 godinu, navodi Japan tajms.
"Pošto je rad od kuće u izvesnoj meri napredovao tokom pandemije, mnogi ljudi su se možda zapitali da li treba da nastave sa navikom da piju sa kolegama kako bi produbili komunikaciju", rekao je zvaničnik agencije.
Takođe, došlo je do posebno oštrog pada potrošnje piva, a prodaja je pala za 20 odsto, na manje od 1,8 milijardi litara.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 6
Sdragan
U vaše ime, narod Srbije podiže čašu kvalitetnog alkoholnog pića, da vam nazdravi i podrži vas u vašem naporu za obnovu državnog budžeta!
Živeli!
Boki
Nemanja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar