Zakon je stupio na snagu dve godine nakon što je u parlamentu izglasano ukidanje ruta na kojima se isto putovanje vozom može obaviti za manje od dva i po sata, prenosi BBC.
Zabrana se jedino ne odnosi na avio-saobraćaj između Pariza i pojedinih gradova, uključujući Nant, Lion i Bordo, kao ni na tranzitne letove.
Privremeni šef industrijske grupe A4E Loran Donsil ocenio je da će "zabrana ovih putovanja imati samo minimalne efekte" na proizvodnju ugljen-dioksida. On je dodao da bi vlade umesto toga trebalo da podrže "stvarna i značajna rešenja".
Francuska potrošačka grupa UFC-Q Šoasi ranije je pozvala poslanike da zadrže ograničenje od četiri sata, umesto da ga smanjuju na dva i po sata.
Privatni avioni su u poslednje vreme u Francuskoj izazivali dosta gneva jer su mnoge činjenice vezane za život poznatih ličnosti i superbogataša izašle u javnost.
Na primer, mlaznjak koji pripada Stivenu Spilbergu potrošio je goriva u vrednosti od oko 117.000 evra u dva meseca od juna prošle godine, prema podacima kontrole praćenja letova. Ministar saobraćaja Kleman Bon kaže da Francuska više ne može da toleriše ljude koji koriste privatne avione radi svoje udobnosti.
Komentari 1
mrva
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar