To su saopštili zvaničnici nakon što je 16 vagona švajcarske teretne kompozije prošle nedelje izletelo iz šina i uništilo osam kilometara pruge.
Putnici koji koriste voz za trasport između severnog dela Švajcarske i njenog najjužnijeg dela moraće da potraže alternativni prevoz, prenosi londonski Gardijan.
Šesnaest vagona koji su izleteli iz šina u tunelu Gotard dugom 57 kilometara i dalje su zaglavljeni u tunelu, povređenih nije bilo, ali je pričinjena velika šteta, saopštila je švajcarska železnica.
Ovaj tunel je ključna saobraćajnica za robu i teret, posebno između Nemačke na severu i Italije na jugu.
U 2022. godini, više od dve trećine železničkog teretnog saobraćaja kroz Alpe prošlo je kroz tunel Gotard, navodi švajcarska vlada.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 4
Banderaš
Ne znam ko ste Vi da nešto potvrđujete ili demantujete,ali na stranici ch.ch svaki pismen čitalac može jednostavno pročitati sve zakone, pravila, dešavanja, odluke u Švajcarskoj jer to nije srbija gde jedan čovek sve odlučuje, a neki Đoka je merodavan da on svojim autoritetom jednom porukom potvrđuje.
Maximalna brzina kojom se kreću vozovi u Švajcarskoj je 160kmh, osim u Gothard Basis Tunelu gde putnički vozovi voze 250kmh,a teretni voze brzinom 160kmh.
Sve informacije su dostupne na ch.ch.
Apsurdistan
Ovo se nikada njemu ne bi desilo!
Djoka
Potvrdjujem. 250 na sat kroz tunel pre neki dan, Nemacka. Prilicno tiho & bez vibracija. Ali ne idu svi putnicki vozovi tom brzinom (jedna linija piči čak 280 na sat!)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar