Dodela priznanja održaće se 15. marta 2024. godine u Hotelu Mona Plaza u Beograd gde se održava i 21. jubilarno izdanje međunarodne PRO PR Konferencije.
Priznanje su osvojile: Milena Avramović Bjelica, izvršna direktorica i suosnivačica Chapter 4, Jelena Milašinović, komunikacijska menadžerka Beogradske filharmonije, Suzana Miličić, vlasnica Kontakta PR i Andrea Brbaklić, direktorica FromA Consulting Ltd.
Osim njih, priznanje su osvojili, iz Slovenije: Sabrina Pečelin, PR menadžer u Porsche Slovenija, Alenka Vidic Praprotnik, upravna direktorica o28 komunikacijske grupe i Blaž Ferenc, direktor korporativnih komunikacija i održivosti u A1 Slovenija i A1 Srbija;
iz Velike Britanije: Polly Cziok, izvršna direktorica promena i inovacija London Borough of Merton i Sophie Brendel, direktorica sektora za publiku, komercijalu i digital u Muzeju Viktorija i Alberta;
iz Crne Gore: Nina Redžepagić, vlasnica PR agencije OR i Slađana Radović, voditeljica marketinga, PR-a i korisničkog iskustva Novi Volvox;
iz Hrvatske: Robert Škunca, generalni direktor regiona Jugoistočne Evrope Grayling i Dario Gabrić, rukovodilac korporativnih komunikacija Erste banke Hrvatska;
iz Italije: Alicia Matilda Lubrani, glavna direktorica marketinga i direktorica korporativnih komunikacija u zemlji Axpo Italia;
iz Bosne i Hercegovine: Nedžad Džudža, rukovodilac marketinga i komunikacija, ASA OSiguranje d.d. i Latifa Imamović, rukovodilac marketinga Klika;
iz Severne Makedonije: Ratka Tiricovska, rukovodilac sektora marketinga i PR-a Stopanske banke AD Skopje;
iz Sjedinjenih Američkih Država: LaShonda L. Eaddy, docent za odnose sa javnošću na Univerzitetu Penn State i Travis Parman, glavni direktor za komunikacije AppHarvest;
iz Južne Afrike: Dustin Chick, partner i generalni direktor Razor PR;
iz Ukrajine: Sergii Bidenko, direktor Bayka.agency;
iz Irana: Mina Nazari, stručnjak za odnose sa javnošću i komunikaciju Power Distribution Company, Tabriz;
iz Rumunije: Dana Oancea, predsednica Foruma za međunarodnu komunikaciju;
iz Španije: Rafa Llopis, rukovodilac sektora marketinga Revestech;
iz Mađarske: Zsófia Balatoni, suosnivačica Uniomedia PR agencije.
PRO PR GLOBE Awards jedini je program nagrađivanja pojedinaca, koji svojim radom doprinosi boljoj percepciji pozicioniranja profesije odnosa sa javnošću na globalnom, regionalnom i lokalnom nivou. Fokusiran je na pojedince a ne na projekte.
Priznanje se dodeluje na osnovu javno dostupnog pravilnika, bivši dobitnici nominuju buduće a savet, koje uključuje bivše dobitnike ovog priznanja i članove organizacionog odbora, odlučuje o dobitnicima na temelju podataka prikupljenih nakon postupka nominacije, što uključuje: pregled biografije, medijske objave i druge relevantne javne izvore informacija koje mogu potvrditi verodostojnost i stručnost kandidata u procesu nominacije i odabira za PRO PR GLOBE Awards.
Od 2017. godine, PRO PR GLOBE Awards jedini je program dodele priznanja u kojem pobjednike nominuju i četiri svetska komunikacijska udruženja: International Public Relations Association (Međunarodno udruženje za odnose sa javnošću) - IPRA, International Communication Consulting Organisation (Međunarodna organizacija za komunikacijsko savetovanje) - ICCO, The Public Relations and Communications Association (Udruženje za odnose sa javnošću i komunikaciju) - PRCA i Chartered Institute of Public Relations (Ovlašćeni institut za odnose sa javnošću) - CIPR.
U sklopu PRO PR GLOBE Awards, tradicionalno će se dodeliti i priznanja PRO PR Vision City, PRO PR Vision Manager i Infigo Award za poseban doprinos razvoju upravljanja komunikacijama a dobitnici će biti objavljeni 7.11.2023.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar