U ovoj emisiji je gostovala pevačica Lepa Brena, koja je reklamirala svoju kolekciju čarapa.
Veće za elektronske medije (VEM) od HRT-a je još sredinom decembra zatražilo mišljenje zbog mogućeg kršenja odredbi Zakona o elektronskim medijima o prikrivenom oglašavanju, odnosno odredbi da "audiovizuelna komercijalna komunikacija mora biti odmah biti prepoznatljiva kao takva" te da "nisu dopuštene prikrivene audiovizuelne komercijalne komunikacije".
Reakcija hrvatskog medijskog regulatora usledila je nakon emisije emitovane 4. decembra u kojoj je Lepa Brena nekoliko minuta nesmetano reklamirala čarape iz svoje modne kolekcije, a voditeljka je nije u tome zaustavila.
Zbog toga su se naknadno oglasili s HRT-a tvrdeći kako je Lepa Brena bila prethodno upoznata sa svim temama razgovora.
Istaknli su kako je scenario gostovanja sadržao sledeće teme: pretpraznično vreme, kako ga ona provodi sa porodicom, o njenim koncertima pred mnogobrojnom publikom, njena pevačka karijera, uspomene na Zagreb, fenomen pet rasprodatih Arena Aleksandre Prijović i najava njenog koncerta u Areni Zagreb sledeće godine.
"No, uprkos tome gošća je nažalost iskoristila gostovanje u emisiji uživo i reklamirala svoj novi preduzetnički projekat. Niko uključen u stvaranje ove popularne poslepodnevne zabavne emisije nije imao nameru da se bavi reklamiranjem navedenih proizvoda", saopštili su.
S druge strane, naknadno se za srpske medije o nastupu na Hrvatskoj radioteleviziji oglasila i Lepa Brena.
"Nisam imala nameru da namerno kršim prava na reklamu. Niko mi to nije izričito zabranio. Mogli su me prekinuti u bilo kojem trenutku i ne bih se uvredila. Imali smo sto drugih tema za razgovor", kazala je Lepa Brena.
Komentari 7
Antun Cupak
Zamenik zamenika
Slucaj
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar