Kako je saopšteno danas, biće napravljen poseban odeljak na jezicima svih zemalja članica, a gde će korisnici moći da provere informaciju.
TikTok je saopštio da će video snimci koji se odnose na izbore u EU biti označeni tako da preusmere korisnike u "izborni centar" za proveru u okviru aplikacije, a na njihovom jeziku.
U tim "centrima" uz pomoć lokalnih izbornih komisija i civilnog društva biće prikazane "pouzdane informacije" o glasanju.
Evropska komisija je u oktobru otvorila istragu o sadržajima na TikToku, Iksu (X) i Meti (Fejsbuk i Instagram), zahtevajući objašnjenja o merama koje se preduzimaju protiv dezinformacija i "ilegalnog sadržaja".
Oko 6.000 ljudi trenutno radi na moderiranju sadržaja na TikToku na evropskim jezicimau EU.
Više stotina miliona Evropljana trebalo bi u junu da izabere 720 poslanika u Evropskom parlamentu.
Ove godine u više od 50 država održavaju se izbori na nacionalnom nivou, a ova društvena mreža se sprema da se intenzivnije uhvati u koštac sa obuzdavanjem obmanjujućih informacija u vidu fotografija i video snimaka, generisanih putem veštačke inteligencije. TikTok, koji je u vlasništvu kineskog Bajtdensa, ima 134 miliona korisnika u Evropi.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar