Većina influensera krši zakon EU, ne priznaju da reklamiraju usluge ili proizvode

Velika većina influensera, tačnije njih 80 odsto, u svojim objavama na društvenim mrežama ne priznaje da reklamira određene proizvode ili usluge i time krši zakone EU.
Većina influensera krši zakon EU, ne priznaju da reklamiraju usluge ili proizvode
Foto: Pixabay
To je pokazala studija EU.
 
Istraživanje sprovedeno na 576 influensera je pokazalo da skoro svi, tačnije 97 odsto, objavljuju komercijalni sadržaj, ali samo 20 odsto njih napominje da je u pitanju reklama, saopštila je Evropska komisija.
Studija je sprovedena u 22 zemlje Evropske unije, Norveškoj i na Islandu, a stručnjaci su pregledali objave influensera na društvenim mrežama kao što su Instagram, Tiktok, Youtube, X (Twitter), Snapchat i Twitch.
Problematične marketinške prakse ukazuju na važnost modernog i snažnog zakonodavstva koja može da pomogne potrošačima na mreži, dodaje se u saopštenju Evropske komisije, prenosi Rojters.
 
Imena proveravanih influensera nisu navedena, ali je rečeno da će protiv njih 358 biti pokrenuta dalja istraga.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Region i svet

Ruski patrijarh odlikovao ministra Nenada Popovića

Ministru bez portfelja zaduženom za međunarodnu ekonomsku saradnju i oblast društvenog položaja crkve u zemlji i inostranstvu Nenadu Popoviću uručen je orden Prepodobnog Andreja Rubljova Ikonopisca.