Morala 97 puta da zove bolnicu da bi potvrdili pregled

Požarevljanka M. M. u ponedeljak je 97 puta pozvala gradsku bolnicu kako bi joj potvrdili termin za zakazani pregled. Napokon, posle više sati upornog telefoniranja, dobila je vezu.

Požarevljanka M. M. u ponedeljak je 97 puta pozvala gradsku bolnicu kako bi joj potvrdili termin za zakazani pregled. Napokon, posle više sati upornog telefoniranja, dobila je vezu.

- Zvala sam bolnicu od sedam ujutru. U početku mi se niko nije javljao. A onda su me negde oko devet sati prebacili na odeljenje koje mi je trebalo. Posle dužeg čekanja, javila mi se medicinska sestra i kazala da ne može da mi pomogne jer se potvrđivanjem zakazanih termina bavi posle 12 sati. Onda sam sačekala podne i opet pozvala - priča ova 45-godišnja žena. Oko 13 sati uspela je da dobije vezu.

- Rečeno mi je da je medicinska sestra izašla i da pozovem kasnije. Tada me je uhvatila panika. Uporno sam okretala broj plašeći se da neću uspeti da ih dobijem. Od nervoze sam upisivala na papiru telefonski broj kad god bih ga ponovo okrenula. Ispostavilo se da sam to uradila čak 97 puta! Na kraju, kada sam odlučila da pođem u bolnicu, još jednom sam okrenula broj i posrećilo mi se -  ispričala je ona za Blic.

Novinar tog lista u utorak je u različitim vremenskim intervalima pokušao da dobije isto odeljenje. U ranim jutarnjim satima na centrali su se javili i prebacili vezu na traženo odeljenje, ali su tamo odgovorili tek iz četvrtog pokušaja. Kasnije tokom dana, od 10 poziva, devet puta je bila zauzeta linija, a kada su se javili, problem je bio naći sestru koja treba da zabeleži dolazak.

Zamenica direktora požarevačke bolnice Dragana Medurić priznaje da se od pacijenata zahteva da potpišu papir kojim se obavezuju da će zvati da potvrde termin. - To se odnosi samo na zakazivanje ultrazvučnog pregleda štitne žlezde, jer imamo samo jednog doktora - kaže dr Medurić. Na pitanje zašto bi pacijenta trebalo da se tiče organizacija rada u bolnici, ona je kazala da će se prekinuti takva praksa. - Razumem pacijente, niko ne treba da sedi pored telefona čitav dan. Odsad ćemo i te preglede zakazivati kao i ostale, uzimaćemo telefone pacijenata i zvaćemo mi njih - rekla je dr Medurić.

RFZO: Nemamo šta da dodamo

Saša Milošević, direktor filijale zdravstvenog osiguranja u Požarevcu pod čijom nadležnošću rade zaštitnici prava pacijenata, umesto da odgovori na pitanja o ovom slučaju, poslao je novinaru mejl sledeće sadržine: "U razgovoru sa rukovodstvom Opšte bolnice Požarevac, izvešteni smo da ste dobili odgovore na pitanja, te shodno tome smatramo da nemamo šta drugo da dodamo".

  • 04.02.2015 10:42
    neprijatno mi je koliko nam je dobro
  • Novosadjanka

    04.02.2015 09:44
    @Ivans
    Ne slazem se. Za prosli vikend sam se rabolela, mislila sam da ce u ponedeljak biti ok i da idem na posao. Medjutim, temperatura i sve po redu..u ponedeljak sam zvala JEDAN put oko 7,20 i posle malo cekanja dobila vezu samo da pitam kada radi moja doktorka. Tako da nije tacno da ceo dan ne mozete da dobijete vezu. A, da, i doktorka me primila posle malo cekanja bez da imam zakazano, pregledala i otvorila bolovanje. Preterujete gospodo. Ne zovete prijatelje da vam odmah veza bude slobodna. Ne sede tamo ljudi i cekaju SAMO VAS da ih pozovete...razmazeni i puni sebe i biti SAMO sebi... Budite malo strpljivi, pristojni pa zivite u Srbiji :-)
  • zoki

    04.02.2015 09:24
    Koja je ovo barustina .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija