Građani se najviše žale zbog kompjutera i telefona

Najveći broj prigovora potrošača u Srbiji u 2015. godini odnosio se na informacionu i komunikacionu opremu, za razliku od prethodnih godina kada su se potrošači najviše žalili na obuću i odeću, saopštila je danas Nacionalna organizacija potrošača Srbije.

Najveći broj prigovora potrošača u Srbiji u 2015. godini odnosio se na informacionu i komunikacionu opremu, za razliku od prethodnih godina kada su se potrošači najviše žalili na obuću i odeću, saopštila je danas Nacionalna organizacija potrošača Srbije.

Kako je navedeno u saopštenju, za razliku od prethodnih godina kada se najveći broj prigovora odnosio na kvalitet obuće i odeće, u toku 2015. godine prvo mesto po broju prigovora zauzima informaciona i komunikaciona oprema sa 18,5 odsto, zatim obuća i odeća sa 14,8 odsto, veliki kućni aparati sa 6,7 odsto i usluge mobilne telefonije sa 5,9 odsto.

Dodaje se da se sadržaj 45,7 odsto prigovora koji se tiču informacione i komunikacione opreme odnosi na nepoštovanje zakonske i komercijalne garancije, kao što je nepoštovanje rokova za odgovor i rešavanje prigovora. Takođe, 77,9 odsto prigovora u tekućoj godini rešeno je savetovanjem, posredovanjem ili sudskim zastupanjem.

"Primetan je trend povećanja broja potrošača koji se javljaju Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije i njenim članicama radi saveta ili pravne pomoći", navedeno je u saopštenju. Nacionalna organizacija potrošača Srbije u saradnji sa svojom regionalnom članicom Udruženjem za zaštitu potrošača Vojvodine je u 2015. godini evidentirala i rešila ukupno 5.285 prigovora potrošača sa teritorije Srbije.

  • Vex

    18.12.2015 08:31
    @Rusofil
    Nema to veze da li je kineski proizvod ili brendiran. Pitanje je poštovanje garancije koju uglavnom trgovci gledaju da izbegnu.

    Ja sam imao slučaj da mi Telenor vrdao da uvaži garanciju na iPhone 6 Plus na kojem se odlepio displej (dobro poznata fabrička greška koju Apple rešava bez naknade u slučaju reklamacije) i to iz razloga jer ne postoji u lokalu ovlašteni servis, odnosno morali bi da ga šalju za Holandiju - što naravno košta. Tako da mi je odbijen prigovor jer mi je tobož telefon ispao a nema nigde fizičkog oštećenja.
  • Dr. Marks bez Engelsa

    18.12.2015 08:10
    Tako je to kad nam, kao novu, prodaju polovnu robu koja je ko zna koliko i u kakvim uslovima stajala u nekom magacinu u ko zna kojoj zemlji.
  • Rusofil_IQ0

    18.12.2015 02:14
    Kupe kinesko jaftino djubre pa zele Apple i Samsung, e TRT MILOJKA!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija