Neizvesna sudbina lokalnih vozova
Izmenama Zakona o železnici, menja se i sudbina lokalnog železničkog saobraćaja u Srbiji.
Naime, promenama se deo nadležnosti nad železničkom infrastrukturom, gde Železnica Srbije nema ekonomski interes, prenosi na upravljanje pokrajinskim insititucijama ili lokalnim samoupravama rečeno je na sastanku u Privrednoj komori Vojvodine. To bi, ukazano je, moglo da dovede do velikih negativnih ekonomskih, privrednih, socijalnih, demografskih posledica.
Za sada, ipak, nema nikavih promena u železničkom saobraćaju, vozovi koji su saobraćali na lokanim prugama i dalje prevoze putnike i robu, odnosno nema ukinutih polazaka. Inače, u Vojovodini ima oko 1.600 kilometara železničke pruge, od kojih je 1.200 kilometara regionalnih trasa.
Državni sektetar u Ministarstvu građevanarstva, saobraćaja i infrastrukture Imre Kern ukazao je da će se o tome još razgovarati, da još uvek nije do kraja poznato kako će se taj proces odvijati, a da je reč o racionalizaciji, jer ogroman broj lokalnih pruga i trasa nije isplativ i proizvode se gubici. Po njegovim rečima, lokalne samouprave bi trebalo da iznesu svoj stav o tome - da li su ili nisu zainteresovane za ovaj vid prevoza.
Predsednik Saveta za železnički saobraćaj Pokrajinske vlade Milan Vučinić istakao je da je železnička infrastruktura u Vojvodini prilično zapuštena i da je neophodna obnova, za šta je potrebno veliko ulaganje, a da se mora zanati i u čijoj je nadležnosti staranje o bezbednosti železničke infrastrukture.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar