On je ocenio da da prelazak na konceptualno učenje, ishodno planiranje i međupredmetno povezivanje donosi najveću promenu u kvalitetu obrazovanja. Šarčević je istakao da je zadovoljan onim što je video u obrazovno-vaspitnim ustanovama koje su prilikom spoljašnjeg vrednovanja ocenjene najvišim ocenama.
"Potrebna im je naša podrška kako bi u praksi primenili ono što je najvažnija novina Zakona o osnovama sistema obrazovanja i vaspitanja, kao i svim ostalim školama", rekao je ministar.
Reč je, kako je dodao, o prelasku na konceptualno učenje, ishodno planiranje i međupredmetno povezivanje, koje će doneti najveću promenu u kvalitetu obrazovanja, jer će učiniti nastavu mnogo interesantnijom, a deca će moći da primene stečena znanja. Da bi se to primenilo, prema njegovim rečima u školama neophodno je obučiti skoro 80.000 nastavnika.
Komentari 2
Kaćanka
RIZBO
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar