Ponude za koncesiono upravljanje beogradskim aerodromom dostavili su švajcarsko-francuski konzorcijum Zurich Airport sa kompanijama Eiffage i Meridiam Eastern Europe Investments, indijsko-grčki konzorcijum GMR Infrastructure ltd i Terna, francuska kompanija Vinci Airports i južnokorejsko-tursko-kiparski konzorcijum Incheon international Airport corporation, Yatirimlari ve Islatme, VTB capital infrastructure.
Finansijsku ponudu u skladu sa uslovima javnog poziva nije dostavio kineski konzorcijum HNA i China National Aero-Technology, kojem se priključila i kompanija Severika sa Kipra, koji je bio kvalifikovan za učešće u drugoj fazi nadmetanja za koncesiju.
Poziv zainteresovanim koncesionarima Vlada Srbije i Aerodrom "Nikola Tesla" objavili su 10. februara 2017. godine.
Koncesija za finansiranje, razvoj kroz izgradnju i rekonstrukciju, održavanje i upravljanje infrastrukturom aerodroma i obavljanje delatnosti operatera daje se na rok od 25 godina.
Premijerka Srbije Ana Brnabić je ranije kazala da će do 25. decembra biti doneta preliminarna odluka o najboljim ponudama za koncesiju za beogradski aerodrom i da bi izabrani koncesionar mogao da u državni budžet odmah uplati između 350 i 450 miliona evra. Ona za obećala da će ugovor o toj koncesiji biti potpuno transparentan i da će budući koncesionar plaćati i godišnju nadoknadu.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar