Kako pišu
"Novosti", u okviru tih kontrola biće obavljene i bezbednosne provere da li se u tim vozilima nalaze osobe s poternice ili su možda u njima krijumčari droge ili oružja.
Vozači koji ne budu imali odgovarajući atest za ugrađene folije na vozilima biće sankcionisani. Ona vozila koja budu "sumnjiva", recimo, ako su stakla vidno zatamnjenija nego što je navedeno u atestu, biće upućivana na vanredne tehničke preglede.
Zatamnjivanje stakala je dozvoljeno, ali uz izvesna ograničenja. Nije dozvoljeno nikakvo zatamnjivanje šoferšajbne, a bočna prednja stakla je dozvoljeno zatamnjivati maksimalno do 30 odsto. Zadnja i zadnja bočna stakla vlasnici mogu da zatamne koliko god hoće. Fabrički zatamnjena stakla ne podležu proverama, prenosi beogradski list.
Kazne za nepropisno zatamnjivanje stakala iznose od 6.000 do 20.000 dinara, šest kaznenih poena i do tri meseca zabrane upravljanja motornim vozilom. Vozilo se tretira kao tehnički neispravno i isključuje se iz saobraćaja.
Cena lepljenja folija na automobil prosečne veličine kreće se oko 10.000 dinara. Potrebno je zatim da dobijete dozvolu od ovlašćenog uvoznika, odnosno zastupnika brenda vozila na kojem se zatamnjuju stakla, što može da košta i do 12.000 dinara. Potom sledi podnošenje zahteva Agenciji za bezbednost saobraćaja za dobijanje dozvole za ispitivanje zatamnjenosti stakala i zatim odlazak u Centar za motorna vozila AMSS, gde se dobija atest.
Zahtev za atestiranje košta 3.300 dinara, a ispitivanje u AMSS je dodatnih 2.400 dinara, dok je izdavanje uverenja u Agenciji za bezbednost saobraćaja još 3.000.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 20
Nenad
sallle
Svaka im cast, ali to se tako ne radi.
sallle
Svaka im cast, ali to se tako ne radi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar