On smatra da je dobro što je postignuta tenzija oko kvaliteta slogana jer se tretiraju samo one teme koje su u žiži javnosti, a tema depopulacije je bitna.
"Nemoguće je kampanjom, pogotovo marketinškom, rešavati ovakva pitanja, ali se mora od nečega početi", rekao je Vukosavljević.
Prema njegovim rečima, "u okviru napora da se dođe do rešenja za depopulaciju bilo je potrebno naći jezičko rešenje", a "niko razuman nije imao na pameti da će slogan dovesti do brzog rešenja".
"Vlada Srbije je htela da pošalje poruku da ova država počinje da se suočava sa vrlo ozbiljnim problemom koji se zove depopulacija koji ne može da se rešava na kratke staze. Populaciona kriza nije nešto što nastaje u jednom trenutku već je zbir raznih okolnosti", naveo je ministar.
Komisija koju je formiralo ministarstvo dobila je oko 1.000 predloga slogana od ljudi iz mlade populacije, rekao je on i dodao da su "to rešenja koja pokazuju kako ta generacija gleda na ovaj problem".
Komisija za predlog izbora slogana u kojoj su bili ministarka Slavica Đukić Dejanović, državni sekretar Ministarstva kulture Aleksandar Gajović i dva marketinška stručnjaka, izabrala je šest predloga i dodelila im novčane nagrade, ali je odlučeno da se nijedan od pristiglih slogana ne koristi u kampanji.
Izabrani slogani su: "Ljubav i beba - prvo što nam treba", "Rađaj, ne odgadaj", Mama neću sama, tata hoću brata", Dosta reči nek zakmeči", "Čuda se ne dešavaju. Čuda se rađaju", "Nek se deca rađaju i lepe stvari događaju".
Komentari 6
Gvozden
Andrak
Bese ono 2015-a kada je otislo 60 hiljada ljudi iz zemlje?
E beda. Sve prodali i pokrali, sad glume neki brizni qurac.
Dejan
Ako je ovo što je citirano Vaš odgovor na sporne slogane, molim Vas da počnete od Vaše momentalne ostavke!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar