"Ostali nisu ispunili svoje obaveze i dobili su tačnu informaciju šta treba da urade da bi mogli da dobiju licencu. Oni mogu da funkcionišu sa privremenom dozvolom, zato što su su podneli zahtev, ali su u obavezi da u što kraćem roku te uslove ispune", rekla je Mihajlović.
Ona je rekla da su pre dve godine donete izmene zakona, koji je propisao da autobuske stanice do 19. februara ove godine podnesu zahtev za licencu i ispune uslove. Kako je objasnila, iako su imali dve godine za to, tek sada su počeli da podnose zahteve i to nepotpune.
Mihajlović je dodala da je cilj da građani znaju tačan red vožnje, ko ih vozi, po kojim cenama i kakvim autobusima i dodala da pozivni centar za potrebne informacije treba da urade gradovi i opštine.
Podsetimo, novosadska Autobuska međumesna stanica podnela je zahtev za dobijanje licence i od ministarstva dobila
privremenu dozvolu.
Komentari 3
Darko
@ Nervirach
Da se vratimo na temu. Po zakonu, stanuca koha nema licencu ne sme da naplaćuje staničnu uslugu. Po zakonu, stanica koja nema licencu nije stanica već se tretira kao autobusko stajalište. Da li je novosadska stanica dobila licencz? Ako nije, zašto i dalje naplaćuju 100 dinara staničnu uslugu?
Nervirach
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar