Prema informacijama sa zvaničnog sajta ove kompanije, agencija, navedeno je, iz tehničkih razloga neće raditi nekoliko dana, a putnicima koji su "propustili letove" sugerisano je da pošalju "mejl agenciji i ulože reklamaciju kako bi im nastali troškovi bili refundirani", prenosi
Politika.
Turistička agencija, koja se godinama reklamirala kao jedna od najuspešnijih u jugoistočnoj Evropi i koja je, osim avio-karata, prodavala i turističke aranžmane, u blokadi je već 53 dana. Prema podacima iz pretrage dužnika u prinudnoj naplati, koje objavljuje Narodna banka Srbije, trenutni dug iznosi oko 185 miliona dinara.
Turistička i Tržišna inspekcija prošle nedelje su, zbog sumnje u nepoštenu i obmanjujuću praksu, bile u kontroli, jer su imale povećan broj pritužbi građana.
Samo dan nakon posete inspekcija Ministarstva trgovine, vlasnici ove agencije zatvorili su svih sedam poslovnica u Beogradu. Zapisnik je napravljen, vlasnici su u međuvremenu dali izjave i očekuje se da inspekcija donese rešenje o tome da li će podneti prijavu protiv ove agencije zbog nepoštene poslovne prakse.
Inspekciji su se za sada javila samo tri putnika koji nisu uspeli da realizuju putovanje uplaćeno preko ove agencije. Pritužbe na račun "Flaj flaj travela" stizale su poslednjih nedelja i na adresu Nacionalne organizacije potrošača Srbije, ali i u Nacionalnu asocijaciju turističkih agencija "Juta", iako ova agencija nije njihova članica.
Kako se pretpostavlja, za sada je poznato da ima oko stotinak oštećenih putnika koji nisu uspeli da realizuju karte, a po svemu sudeći, neće imati priliku ni da nadoknade štetu, budući da polisa osiguranja ne pokriva avio-karte, nego paket-aranžmane.
Kako Politika saznaje u "Milenijum osiguranju", "Flaj flaj travel", odnosno "Kofer turs" kao pravni naslednik, ima polisu osiguranja u ovoj osiguravajućoj kući. Polisa podrazumeva osiguranje od odgovornosti turističkih agencija za slučaj insolventnosti i odgovornosti za slučaj štete nanete putniku.
"Prema podacima Agencije za privredne registre, 'Kofer turs' je i dalje aktivna turistička agencija. Prema našim saznanjima, za sada ne postoji pravni osnov za aktiviranje polise osiguranja jemstva", kažu u "Milenijum osiguranju" i dodaju da avio-karte nisu pokrivene polisom osiguranja.
Aleksandar Seničić, direktor "Jute", kaže da je jasno da u ovom slučaju putnicima preostaje samo da po privatnim tužbama traže nadoknadu štete, ali da je ovaj slučaj jođ jednom podsetio da bi trebalo menjati i propise, kako bi se sprečilo da ponovo dođe do sličnih situacija.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 13
Turista
Jedino merilo kod rada turistickih agencija je "LICENCA" koju izdaje nadležno ministarstvo.
Članstvo u YUTA nije obavezno za turističke agencije i ne obavezuje agenciju da nešto ispuni, a ni putnku ne garantuje da će ostvariti neko svoje eventualno potraživanje od agencije koja je članica YUTA.
Ljilja
Lupenica
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar