To je izjavio generalni direktor "Infrastrukture železnice Srbije" Miroljub Jevtić.
Vozovi za Bar polaze isključivo sa prvog koloseka, tako da putnici odmah po kupovini karata uređenom stazom dolaze do perona, sa koga direktno ulaze u voz, rekao je Jevtić.
Kako se navodi u saopštenju, on je istakao da je na taj način izbegnuta svaka mogućnost prelaska putnika preko koloseka.
"Iako u železničkoj stanici 'Topčider' postoje potpuno uređeni i dovoljno dugački peroni, uvideli smo da pojedini putnici prelaze preko koloseka na potpuno nedozvoljen i nesavesan način kako bi prečicom došli do svojih vagona, ugrožavajući tako svoju bezbednost. Bez obzira što je ovakvo ponašanje putnika mimo svih propisa, 'Infrastruktura železnice Srbije' će od večeras promeniti organizaciju saobraćaja i tehnologiju rada u železničkoj stanici 'Topčider', kako bi sačuvali bezbednost putnika, a takvih situacija u stanici više ne bi bilo", izjavio Jevtić.
On podseća da je stanica "Topčider" uređena kako bi od 16. juna iz nje mogli da krenu jutarnji i večernji voz za Bar i u nju stignu putničke kompozicije iz Crne Gore, a da su od 25. jula i međunarodni vozovi za Sofiju i Solun, zbog radova na modernizaciji pruge Beograd Centar - Zemun preusmereni u Topčider.
"Kapaciteti železničke stanice Topčider u potpunosti mogu da zadovolje potrebe putnika iz ovih osam vozova koji saobraćaju dnevno, a stanica je osposobljena da odgovori zahtevima funkcionisanja železničkog saobraćaja", dodaje Jevtić i podseća da je ova stanica prelazno rešenje za mali broj vozova, do izgradnje nove Tehničko-putničke stanice u Zemunu.
Prema njegovim rečima, železnička stanica Topčider ne treba i ne može da zameni železničku stanicu Beograd Centar u Prokopu, već da omogući normalno i redovno funkcionisanje samo četiri para vozova dnevno i zadovolji potrebe tih putnika.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar