Reklame su činile 8,33 odsto ukupnog televizijskog programa, a prema broju emitovanih spotova, kao i ukupnom trajanju, prehrambena industrija je najčešći oglašivač, nalaz je analitičara Ninamedie. Slede sektori farmacije i trgovine koji su se ipak oglašavali upola manje od prehrambene industrije.
Najveći broj oglasa i sekundi zauzima specijalizovani program za tv prodaju Top shop, a posle njega je VIP Mobile kao prvi brend koji predstavlja proizvod ili uslugu. Sledi Maxi, zatim Vitalis, potom Telenor i Tempo.
Najveći broj spotova je zabeležen na TV Pink - 93.148, zatim na Prvoj TV - 80.542, a treća je O2 TV sa 71.707 emitovanih reklama, navedeno je u saopštenju Ninamedia.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 8
rale
Preskačem ih
Marketing izbaci pare kao poslovni trošak, pa psoel dele po privatnim računima.
Niko u Srbiji to više ne gleda.
Ja čekam softver koji će automatski prepoznavati uvodni deo i slati Mute infraredom.
Nikakvog efekta nema na privredu koja to plaća.
Agresivne, nekulturne , užasne reklame.
jsdp
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar