Izgradnja auto-puteva u Hrvatskoj odvija se, kako se navodi, znatno brže i jednostavnije nego u Srbiji.
"Izgradnja kapitalnog auto-puta Zagreb-Split, projekta koji se može meriti sa veličinom i značajem Koridora 10 i 11 započeta je 2002. godine i završena za svega tri godine", navodi Demostat.
Dodaje se da je ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović izjavila da će Koridor 10 biti završen do kraja februara ove godine, a zatim pomerila rok za kraj godine. Demostat podseća da je prvi rok u kome je Koridor 10 trebalo da bude završen, a obećanje je dao tadašnji ministar infrastrukture Milutin Mrkonjić, bio 2014. godina.
Pre njega obećanje o završetku auto-puta na Koridoru 10, kako se ističe, davali su bivši ministar finansija Mlađan Dinkić sa rokom do 2011. godine, a potom je bivši predsednik Srbije Boris Tadić obećao da će Vlada "ispuniti obećanje i završiti ga, ali je 2012. godine pao sa vlasti", a da ga nije završio.
Kasni i završetak Koridora 11 za koji su pripremni radovi započeti 2013. godine jer kako se navodi, radovi na dve deonice koje gradi kineska kompanija "Šandong haj spid" nisu završeni do kraja prošle godine.
"Radovi na deonicama od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga, koji su trebalo da budu privedeni kraju tokom novembra prošle godine, završeni su tek oko 75 odsto", naveo je Demostat.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 17
Put
Saobraćajni delikt
Faker
Dok god žive neki radovi i fakture, moguće je podizati kredite i javni novac... pa, preusmeravati ga.
Ima jahta i džipova, kiparskih računa.
Jednom kad se traka preseče.... u nema više, brale.
A grdili smo demokrate..
Ovi to bre proučili pa rade stručno i naveliko.
Da se ne vidi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar