Prijavite kompanije koje vas zivkaju telefonom
- Izričito je predviđeno da se poseta potrošaču u njegovom stambenom prostoru, bez njegove prethodne saglasnosti, kao i višestruko obraćanje potrošaču protivno njegovoj volji telefonom, faksom, elektronskom poštom i sličnim načinima smatraju nasrtljivim poslovanjem. U suprotnom, zaprećene su novčane kazne od 50.000 do dva miliona dinara - rekao je Šabić za Press.
Prema njegovim rečima, ukoliko trgovac prekrši odredbe zakona, građani bi prvo trebalo od Ministarstva trgovine da traže pokretanje prekršajnog postupka. - Onaj ko takvu situaciju doživljava kao maltretiranje, pored inspekcije Ministarstva trgovine, pokretanje prekršajnog postupka može tražiti i od javnog tužioca, a u određenim slučajevima i od poverenika za zaštitu podataka o ličnosti, ali se i sam može direktno obratiti prekršajnom sudu - naveo je Šabić. On kaže da nema pouzdanih podataka koliko se građani uznemiravaju na ovaj način.
U slučaju da se suoči sa nasrtljivim poslovanjem, potrošač ima pravo da prodavca prijavi tržišnoj inspekciji ili organizaciji za zaštitu potrošača i zatraži pokretanje prekršajnog postupka. Zakon o zaštiti potrošača, koji je počeo da se primenjuje od 1. januara propisuje i da, ukoliko vam na kućnu adresu stigne proizvod koji niste naručili, možete da ga zadržite kao poklon.
Komentari 4
i ovi
Ogi
Ali naravno neće da kažu čime se bave, najgora firma definitivno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar