Prema saznanjima Novosti, info-linija koju je RFZO otvorio početkom nedelje je uvod u nastajanje kol-centra za celu Srbiju koji će u direktnoj komunikaciji građanima šta od pregleda, dijagnostike ili terapija mogu da dobiju o trošku osiguranja.
Prema podacima RFZO-a, od početka rada info-linije u proseku se javljalo 80 osiguranika dnevno, od kojih je tri četvrtine bilo u vezi sa lečenjem u inostranstvu, dok je preostalih 25 odsto poziva bilo vezano za druga prava iz nadležnosti RFZO.
"Veliki broj poziva pokazatelj je da osiguranici ne poznaju dovoljno svoja prava iz zdravstvenog osiguranja", kazala je drektorka RFZO Sanja Škodrić i dodala da najviše zabuna nastaje oko mogućnosti za lečenje u inostranstvu.
Nacionalni kol-centar će kada otpočne sa radom biti dostupan na 0700/333-443.
Komentari 5
Uplatioc
Šteta što ne mogu da naprave Call Centar za sve inostrane pozive i uticaje.
Logi
pera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar