"U naredne tri godine planiramo da svedemo subvencije za održavanje putne mreže na nulu", najavila je Mihajlović.
Ona je podsetila da je započeta reforma Puteva Srbije i da se sada održavanje putne mreže vrši isključivo na osnovu tendera, a ne po preduzećima, odnosno 'feudima', kako je ranije bio slučaj.
"Očekujemo da bude potpuno drugačije i održavanje i naplata prihoda u Putevima Srbije", naglasila je. Podsetila je da se, nažalost, prihodi od putarine danas koriste i za održavanje regionalnih puteva, umesto samo za održavanje autoputeva.
Kada je reč o železnici, Mihajlović ističe da železničko preduzeće Kargo ne koristi uopšte subvencije i da je cilj da se one smanje i za ostala železnička preduzeća. Kako navodi, "Srbija voz" mora još da prima subvencije, ali da bi preduzeća Infastruktura železnice Srbije moglo u narednih tri do pet godina da posluje potpuno samostalno.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 4
Zoranu izbaciti
Trebaće i Evropi.
Zorana je bliska sa amerikancima, toliko je dozvoljeno reći.
Ovo se radi namerno!
deregulacija žel.
Nikola
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar