Mihajlović: Železnici i Putevima Srbije biće smanjene ili ukinute subvencije

Potpredsednica vlade Zorana Mihajlović rekla je da će glavne reforme narednih godina u resorima njenog ministarstva biti nastavak reforme u železnicama i Putevima Srbije, tako što će im biti smanjene ili potpuno ukinute subvencije.
Mihajlović: Železnici i Putevima Srbije biće smanjene ili ukinute subvencije
Foto: 021.rs
"U naredne tri godine planiramo da svedemo subvencije za održavanje putne mreže na nulu", najavila je Mihajlović.
 
Ona je podsetila da je započeta reforma Puteva Srbije i da se sada održavanje putne mreže vrši isključivo na osnovu tendera, a ne po preduzećima, odnosno 'feudima', kako je ranije bio slučaj.
 
"Očekujemo da bude potpuno drugačije i održavanje i naplata prihoda u Putevima Srbije", naglasila je. Podsetila je da se, nažalost, prihodi od putarine danas koriste i za održavanje regionalnih puteva, umesto samo za održavanje autoputeva.
 
Kada je reč o železnici, Mihajlović ističe da železničko preduzeće Kargo ne koristi uopšte subvencije i da je cilj da se one smanje i za ostala železnička preduzeća. Kako navodi, "Srbija voz" mora još da prima subvencije, ali da bi preduzeća Infastruktura železnice Srbije moglo u narednih tri do pet godina da posluje potpuno samostalno.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Zoranu izbaciti

    02.11.2018 09:08
    Sprečiti uništenje
    Železnica je ono što će spasiti ovu zemlju u nadolazećem svetskom sukobu.
    Trebaće i Evropi.
    Zorana je bliska sa amerikancima, toliko je dozvoljeno reći.
    Ovo se radi namerno!
  • deregulacija žel.

    01.11.2018 20:17
    iluzija
    nadam se da ćete odgovarati za uništavanje železnice. I da ćete za sve kredite i za sve strane konsultante koje ste angažovali da vam od železnice naprave nekonkurentnog učesnika na "integrisanom EU železničkom području" i "otvorenoj železničkoj mreži" zbog slepog sprovođenja reformskih paketa za železnicu EU 1/4 (1991/2016) i uz "malu" pomoć Rusa, Kuvajćana, Kineza & co. kojim ste pogazili i strategije razvoja koje su stvarali oni koji su bili tu pre vas i reklo bi se trezvenije razmišljali, ući u 2. deo sage o uništavanju države.
  • Nikola

    01.11.2018 17:56
    "Srbija voz mora još da prima subvencije." Ovo "još" znači da ministarka planira da ih ukine u budućnosti. Nemačka, Francuska, Švajcarska i ostale zemlje sa dobrom železnicom subvencionišu železnički prevoz i ne misle da ukidaju subvencije (https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rail_subsidies). Neka neko to kaže ministarka jer se ona očigledno ne razume u svoj resor.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija