Mihajlović: Železnici i Putevima Srbije biće smanjene ili ukinute subvencije

Potpredsednica vlade Zorana Mihajlović rekla je da će glavne reforme narednih godina u resorima njenog ministarstva biti nastavak reforme u železnicama i Putevima Srbije, tako što će im biti smanjene ili potpuno ukinute subvencije.
Mihajlović: Železnici i Putevima Srbije biće smanjene ili ukinute subvencije
Foto: 021.rs
"U naredne tri godine planiramo da svedemo subvencije za održavanje putne mreže na nulu", najavila je Mihajlović.
 
Ona je podsetila da je započeta reforma Puteva Srbije i da se sada održavanje putne mreže vrši isključivo na osnovu tendera, a ne po preduzećima, odnosno 'feudima', kako je ranije bio slučaj.
 
"Očekujemo da bude potpuno drugačije i održavanje i naplata prihoda u Putevima Srbije", naglasila je. Podsetila je da se, nažalost, prihodi od putarine danas koriste i za održavanje regionalnih puteva, umesto samo za održavanje autoputeva.
 
Kada je reč o železnici, Mihajlović ističe da železničko preduzeće Kargo ne koristi uopšte subvencije i da je cilj da se one smanje i za ostala železnička preduzeća. Kako navodi, "Srbija voz" mora još da prima subvencije, ali da bi preduzeća Infastruktura železnice Srbije moglo u narednih tri do pet godina da posluje potpuno samostalno.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Zoranu izbaciti

    02.11.2018 09:08
    Sprečiti uništenje
    Železnica je ono što će spasiti ovu zemlju u nadolazećem svetskom sukobu.
    Trebaće i Evropi.
    Zorana je bliska sa amerikancima, toliko je dozvoljeno reći.
    Ovo se radi namerno!
  • deregulacija žel.

    01.11.2018 20:17
    iluzija
    nadam se da ćete odgovarati za uništavanje železnice. I da ćete za sve kredite i za sve strane konsultante koje ste angažovali da vam od železnice naprave nekonkurentnog učesnika na "integrisanom EU železničkom području" i "otvorenoj železničkoj mreži" zbog slepog sprovođenja reformskih paketa za železnicu EU 1/4 (1991/2016) i uz "malu" pomoć Rusa, Kuvajćana, Kineza & co. kojim ste pogazili i strategije razvoja koje su stvarali oni koji su bili tu pre vas i reklo bi se trezvenije razmišljali, ući u 2. deo sage o uništavanju države.
  • Nikola

    01.11.2018 17:56
    "Srbija voz mora još da prima subvencije." Ovo "još" znači da ministarka planira da ih ukine u budućnosti. Nemačka, Francuska, Švajcarska i ostale zemlje sa dobrom železnicom subvencionišu železnički prevoz i ne misle da ukidaju subvencije (https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rail_subsidies). Neka neko to kaže ministarka jer se ona očigledno ne razume u svoj resor.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija

Kako (ni)je Vučević podneo ostavku

Prošlo je nedelju dana od ostavke Miloša Vučevića na televiziji, međutim, sednica Narodne Skupštine na kojoj bi ostavka trebalo da bude konstovana još nije održana.