Državna sekretarka Tatjana Matić podsetila je da je u septembru na sastanku u sedištu te kompanije sa potpredsednicom "Alibabe" Helen Hu i kompanijskim timom za Evropu dogovoreno da se do kraja godine završe svi planovi čiji je krajnji cilj plasiranje platforme za elektronsko plaćanje Alipej (Alipay) na srpsko tržište, a da se na tržištu Kine promoviše turistička ponuda Srbije.
"Po završetku pregovora, izdaćemo zajedničko saopštenje o, nadamo se, uspešnim rezultatima i daljim koracima učvršćivanja saradnje", rekla je Matić, navodi se u saopštenju.
Kako se očekuje, Alibabina platforma Fligy doprinela bi u značajnoj meri promociji Srbije kao destinacije, ali i olakšala brojnim turistima iz Kine dolazak u Srbiju.
Ta platforma kineskog giganta u oblasti digitalne ekonomije posebno je važna zbog činjenice da je broj kineskih turista u odnosu na 2016. godinu porastao za 180.8 odsto dok je samo u prvoj polovini ove godine taj porast bio, u odnosu isti period prošle godine, 97 odsto, piše u saopštenju.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 2
mirko
Support
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar