– Kako bi se izbegle situacije koje bi mogle dovesti u sumnju nepristrasnost i zakonitost postupanja zaposlenih u katastru, komunikacija se obavlja isključivo pisanim putem, kako bi o svakoj preduzetoj radnji postojao pisani dokaz – rekao je direktor RGZ Borko Drašković.
Osim toga, građani, kako je saopšteno, ne moraju da čekaju u redovima u katastrima, otkako je uspostavljen eŠalter koji od 1. jula ove godine koriste kancelarije javnog beležnika čija je obaveza da u ime građana vrše elektronsku dostavu isprava koje se odnose na poslove upisa nepokretnosti.
Putem aplikacije "Promet nepokretnosti" notari su nadležnim službama u katastru dostavili 85.001 ispravu od kojih je obustavljeno svega 4.935, odnosno 5,81 odsto, saopštio je RGZ.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar