Novi Predlog zakona o dopuni Zakona o komunalnim delatnostima nalazi se pred poslanicima i ukoliko ga usvoje, privatnici će imati pravo da saobraćaju šinskim sistemima, a ne samo vozila GSP-a.
Zakon je do sada propisivao da javni linijski prevoz putnika trolejbusima i tramvajima mogu da obavljaju isključivo javna preduzeća koja osnivaju jedinice lokalne samouprave, međutim, smanjenje fiskalnog pritiska na lokalni budžet jedan je od glavnih ciljeva ovog predloga.
"Zbog sve veće potrebe za izgradnjom javne infrastrukture, ulaganjima u dobra od opšteg interesa i efikasnim pružanjem usluga, kao neophodnim se ukazala potreba za stvaranjem odgovrajućeg pravnog okvira" piše u obrazloženju koje je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture dalo poslanicima.
Navodi se i da se predlaže donošenje ovog zakona po hitnom postupku, jer zatečene probleme treba što pre rešavati, kao i da ne postoje druge mogućnosti za njihovo prevazilaženje.
Korist će, navodno, prvenstveno osetiti javna preduzeća od kojih se očekuje da stalno poboljšavaju kvalitet usluge, a koja za to nemaju dovoljno novca. Na dobitku će biti i privatni sektor koji će imati više mogućnosti za ulaganja i razvoj poslovanja.
Kada je u pitanju trolejbuski saobraćaj, najavljeno je da će ova vozila biti izbačena iz upotrebe. Umesto njih, kako je zamenik gradonačelnika Goran Vesić rekao, Grad će kupiti 80 elektro-autobusa.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
JovaNS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar