Osim toga, kako kažu za "Danas", nije im isplaćen deo septembarske kao ni oktobarska zarada, a nisu plaćeni ni doprinosi za 276 radnika koji rade na neodređeno.
"U teškoj smo materijalnoj situaciji, ali i inače radimo sa mašinama koje su neispravne, sigurno je 90 odsto mašina na kojima radimo tehnički neispravno", kaže za "Danas" predsednik Samostalnog sindikata u ovom preduzeću Srđan Živanović.
On napominje kako su odlučili da prekinu sa radom kako ne bi povredili sebe, ni druge uučesnike u saobraćaju tamo gde rade.
"Dotrajalo je sve, gume se ne menjaju, kao ni delovi. Imamo i desetak vozila kojima ističe registracija. U startu imamo pet vozila manje nego što bi trebalo za neophodan minimum da bi se održavali putevi", ističe ivanović.
I dok se, kako kaže, direktor ograđuje od svega, sa vlasnikom Brankom Miljkovićem nema saradnje.
Kruševacput je trenutno u blokadi, a minus na računu je 55 miliona dinara. Radnici su pisali dopis "Putevima Srbije", a Danas nije uspeo da dobije odgovor od direktora, koji nije Nebojša Baščarević, kako stoji na sajtu APR, već Dragoje Raičević, koji se, kako kažu radnici "vodi kao direktor".
Kruševacput je akcionarsko društvo, UPPR je podnet još početkom 2014. godine. Branko Milković, odnosno njegova firma MBA Miljković firmu je kupila krajem 2012. godine, a sada je vlasnik sin vlasnika MBA Miljkovića, Branko Miljković. Prvobitno je vlasnik ovog preduzeća bila beogradska firma Europark.
Miljković je od ranije poznat kao vlasnik mnogobrojnih građevinskih firmi u Srbiji, a već se dešavalo da njegovi radnici budu otpušteni bez jasnih kriterijuma, ali i da štrajkuju.
Komentari 2
RVosha
Jankovic slobodan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar