Posledica toga biće i poskupljenje prevoza robe, kaže Neđo Mandić, predsednik udruženja "Međunarodni transport". "Kombi vozila su bila izvan zakona o korišćenju tahografa, što se dosta zloupotrebljavalo. Vozač mora da se odmori i ovim će se smanjiti broj nesreća na putevima", navodi Mandić za "Kurir".
On navodi da mnogi vozači kombija jure za zaradom, a pošto nemaju tahograf, ne može se ući u trag tome koliko dugo su vozili i da li su se odmarali.
"U slučaju da se angažuju dva vozača to će svakako uticati na cenu prevoza robe. Cena se određuje po pređenom kilometru, ali ako je potrebno da se što pre stigne mora se duplirati posada, što je veći trošak za vlasnika vozila, koji će on naplatiti od klijenta", kaže Mandić.
Novi zakon odnosiće se i na vlasnike vozila od 3,5 do 7,5 tona koja se korite za prevoz robe. Damir Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja, ocenjuje da će to pojačati bezbednost.
"Prema važećim propisima, vozač kombija najveće dozvoljene mase od pet tona, koji koristi neki trgovinski lanac, može bez ikakvih zakonskih smetnji da vozi do 15 sati dnevno, što naravno nije bezbedno", kaže Okanović.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 10
Спарта
Miki
Aleksej
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar