Ministarka saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović za TV Prva je rekla da će na pružnim prelazima biti postavljeni semafori, i istakla da se to ne radi sada zato što se desila nesreća (kod Donjeg Međurova kada je voz udario autobus), već da se "time bave već nekoliko godina".
Ministarka napominje da smo ranije imali pruge kojima su retko saobraćali vozovi, dok danas sa razvojem železnice imamo intenzivniji teretni i putnički saobraćaj.
"Država će uraditi sve što može da obezbedi putne prelaze", poručila je Mihajlović i dodala da se preduzimaju i druge aktivnosti, a kao primer je navela Niš, gde već 30 godina prolazi pruga kroz centar grada i pored pijace. Mihajlović je kazala da je potpisan ugovor za izmeštanje pruge iz grada Niša i da neće biti nijednog železničkog prelaza u samom gradu.
U Srbiji ima više od 2.000 pružnih prelaza, od kojih je u prethodnih nekoliko godina potpuno obezbeđeno stotinak, dodala je ona. Takođe, napomenula je da građani moraju više da poštuju saobraćajne propise, kao i da i inspekcije opština i gradova moraju da kontrolišu ono što je u njihovoj nadležnosti u vezi sa putnim prelazima.
"Pruga je bezbedna, drugi razlozi iskakanja cisterni"
U vezi sa prevrtanjem cisterni sa amonijakom kod sela Jasenovik, ministarka je rekla da očekuje izveštaje svih komisija, kao i u slučaju iskliznuća cisterni sa fosfornom kiselinom kod Niša. Kako je navela, na oba mesta pruga je bezbedna, te su, dodala je, u pitanju "druge okolnosti" tih slučajeva.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 2
milicica
Otpravnik
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar