U saopštenju za medije, imajući u vidu ranije izborne kampanje, CeSID, osim ovih promena u regulisanju izborne komunikacije, predlaže i da se javno objavljuju cenovnici političkog oglašavanja na početku kampanje, te da se u kampanjama obrati dodatna pažnja na ponašanje štampanih i onlajn medija, bilo kroz obavezno formiranje nadzornog odbora za praćenje izbora ili kroz uvođenje regulatornog tela za nadzor štampanih i onlajn medija u izbornim kampanjama.
Ove preporuke CESID je ponudio i kako bi se pokrenuo dijalog o reformi izbornog zakonodavstva, te podseća na svoje predloge za reformu izbornog sistema, izborne administracije i za reformu finansiranja izborne kampanje.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar