"Aerodrom u Nišu je za nas strateški važan i u njega su ulagani milioni dinara. Vlada Srbije je izdvojila i uložiće još 240 miliona dinara u taj aerodrom, plus što će biti izgrađen kontrolni toranj od pet miliona evra", rekla je Mihajlović.
Prema njenim rečima, od grada Niša i niškog aerodroma očekuje da predlože potencijalne rute, koje bi Vlada Srbije mogla da finansira, a koje bi mogle da pomognu razvoj celog kraja, a ne samo Niša i okoline.
"Kada se naprave analize tih ruta Vlada Srbije će raspisati tender za one koji mogu da se bave prevozom na tim rutama", istakla je Mihajlović.
Ona je kazala da će aerodrom u Kraljevu, koji je konačno postao mešoviti, biti od juna potpuno operativan. Mihajlović je podsetila da je 2014. godine beogradski aerodrom "Nikola Tesla" tek kretao da radi, a da je niški aerodrom imao više "paučine od putnika", a da sada "Nikola Tesla" beleži pet miliona putnika, a aerodrom u Nišu ima 300.000 putnika
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 4
Strašno!
A posle 2 godine će da prodaju i aerodrom Niš, nekom zapadnjaku.
A onda će da izjavljuje da nema potrebe da bude u Nišu, može i u Kraljevu.
A za to vreme će preduzeća sa zapada koji kupuju aerodrome, u kontrolama leta da montiraju onu vrstu uređaja koji odgovaraju NATO komandi.
A time će da od tih aerodroma naprave mete.
A za sve to treba zahvaliti lakomoj ili glupoj vladi Srbije.
recikliraj i
https://www.blic.rs/vesti/srbija/prvi-civilni-let-stize-na-aerodrom-ladevci/n732kzj
https://tangosix.rs/2012/01/05/aerodrom-morava/
i šta?
br.putnika 2013/2018=0
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_the_busiest_airports_in_the_Balkans
"Samo" 2 godine (od dolaska naprednih na vlast 2014.) trebalo im je da razrade ideju kako da naprave Aerodrome, pa da ih 3 godine kljukaju iz budžeta, da ovi ništa ne rade ili urade tačno nešto što treba (koncesija) da ih sada isele, pa da sada još finansiraju i rute koje Niš "odredi" kako ne bi ugrožavali poslovanje Vansija? Na šta to liči?
https://www.danas.rs/ekonomija/ne-damo-niski-aerodrom-pise-eu-o-narusavanju-konkurencije/
https://tangosix.rs/2016/30/01/vlada-srbije-formira-preduzece-aerodromi-srbije-od-dva-zaposlena-imenovan-v-d-direktora-predrag-babic/
A ANT su prodali Vansiju na konto tražene pozajmice od MMF iz 2015.
https://www.imf.org/external/np/loi/2015/srb/020615.pdf
http://spare-wings.com/2017/02/15/25-year-concession-for-serbias-belgrade-airport-bids-invited/
Ima li ko kontroliše šta oni ovde uopšte rade, koliko od koga zajme, kolike su čije donacije, kako otvaraju/zatvaraju tolike finansijske konstrukcije za građ.-saobr.-infra.-energ., evropskocentrične i ine projekte? Ovde se više ne može disati od njihovog ludila
sejo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar